Sommar

Ja vad säger man om sommaren? Den har varit upp och ner. Men mesta dels upp. Just nu njuter vi en vecka till tills barnen börjar på dagis igen och allt återgår till det normala igen. Det har hänt en del grejer denna sommar. Gubben fick fortsätta jobba på biltema lager och nu hoppas vi på att han blir fast anställd. Min mamma har köpt hus i Holland så ni vet vad vi ska göra som vi inte har gjort på 6år. Vi ska åka på semester men inte förrens nästa år😂.

Sammy har fortfarande inte fått nån hjälp med hans adhd eller vad det nu är han har. Jag fick lov att ringa runt till alla vc I Laholms kommun om en jävla tid men till slut så fick jag tag på en vc som vill hjälpa oss med honom. Allt för min lilla pojk. 
Cassie växer och börjar prata som sin mamma 😂 med andra ord är hon aldrig tyst 😁. 
Vi har även utökat vår familj med 2 katter dock skulle det bara vara en men det blev två. Den ena är en bebis som vi tog ifrån en mindre bra tillvaro upptäckte vi. 
Sen tilla den som skulle bara vara hon igentligen. En maine coon med stamtavla. Det är en lång historia men i alla fall hon är här och mår bra och vi hoppas i framtiden att hon kan kanske få bebisar då hon är helt jävla underbar katt. 
Sen till vår lägenhet inte för att snacka skit om dom som har byggt det här stället. Asg. Golven repar sig  bara man tittar på dom. Väggarna är gjorda av papper. Det finns mycket negativt om denna lägenhet. Men men vi söker nytt och mycket större då denna är väldigt liten 3a. 
Ja det är att summera vår sommar inte gjort speciellt mycket då gubben har jobbat och jag har inget körkort men så är det man gör det bästa av det man har.
Ha en underbar dag ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet hos familjen P

Här kommer jag skriva om precis allt med en viss censur.

RSS 2.0