Maj

Jag har varit slarvig med uppdateringar igen 🙈. Det har inte hĂ€nt speciellt mycket den senaste tiden. Fortfarande en del saker med sonens skola. Vi har haft möte efter möte och dom fortsĂ€tter med att inte följa det dom sjĂ€lva sagt! NĂ€r ska det ta slut? Kommer det att funka?
Man blir ganska utamattad av att hela tiden strida med skolan. Vi förĂ€ldrar Ă€r vĂ€ldigt tillmötes gĂ„ende dĂ„ vi vet att skolan har sina begrĂ€nsningar och kan inte göra speciellt mycket. Men det blir en annan frĂ„ga nĂ€r dom inte ens gör det som dom kan görađŸ˜€
Jag fick Ă„ter igen problem med ryggen och har varit sjukskriven i ca 3v och har precis jobbat 1v och det funkar.
Snart stundar skolavslutning och Ă€ventyr i sommar. 
(null)

Jag hoppas att man fĂ„r Ă„terhĂ€mtning i sommar sĂ„ man orkar att fortsĂ€tta strida med skolan sĂ„ sonen kan klara av skolan pĂ„ bĂ€sta sett. Dottern börjar 1:an och fĂ„r den lĂ€rare som förstörde för sonen. Dottern har dock inga inlĂ€rningssvĂ„righeter eller nĂ„tt sĂ„nt. Hon Ă€r smart och rapp i kĂ€ften precis som sin pappa. Jag och sonen har samma problematik sĂ„ jag om nĂ„gon förstĂ„r hans skolgĂ„ng. SĂ„ jag Ă€r den som tar Ă„t mig mest av alla hans besvĂ€r. Men en sak Ă€r jag otroligt glad för. Dottern och sonen hjĂ€lper varandra otroligt mycket. Dom lĂ€r sig av varandra och uppskattar varandra trots att dom ibland kan hata varandra men det gĂ„r över pĂ„ nĂ„gra minuter. Sonen försvarar sin syster pĂ„ skolan och ser till sĂ„ att alla kan komma överens❀
(null)

Dom Ă€r alltid tillsammans och jag hoppas att dom fortsĂ€tter i liknande spĂ„r❀ man blir varm i mamma hjĂ€rtat av att se att dom verkligen tycker om varandra och hjĂ€lpes Ă„t med nĂ€stan allt❀

Jag har inte sĂ„ mycket mer att skriva just nu sĂ„ vi fĂ„r vĂ€nta pĂ„ sommarens Ă€ventyrđŸ„°
Ta vara pĂ„ varandra❀
Kram 💕



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet hos familjen P

HĂ€r kommer jag skriva om precis allt med en viss censur.

RSS 2.0